Նորություններ

Կատարելագործենք սոցիալական ազդեցությունը

Եթե ինձ տրվեր մեկ ժամ՝ մոլորակը փրկելու համար, ես 59 րոպեն կծախսեի խնդիրը սահմանելու և մեկ րոպեն այն լուծելու վրա։

Ալբերտ Այնշթայն

 

Հանրային լրագրության ակումբը թարգմանել, լրամշակել և հրատարակել է «Կատարելագործենք սոցիալական ազդեցությունը» ուղեցույցը, որը կօգնի սոցիալական ձեռներեցներին՝ ուսումնասիրելու և չափելու իրենց ձեռնարկությունների սոցիալական ազդեցությունը և կազմելու հաշվետվություններ իրենց ձեռնարկությունների սոցիալական ազդեցությունը բարելավելու համար։

Սույն ուղեցույցը գրվել է սոցիալական ձեռնարկատերերի համար, որոնք ցանկանում են առավելագույնի հասցնել իրենց դրական ազդեցությունը և դրան հասնելու ճանապարհին գործնական մոտեցման կարիք ունեն: Ազդեցություն ասելով՝ նկատի ունենք մարդկանց կյանքում փոփոխություններ կատարելը: Հնարավոր է՝ դուք արդեն ունեք սոցիալական ձեռնարկություն կամ պատրաստվում եք հիմնելու: Ուղեցույցը երկու դեպքում էլ օգտակար կլինի:

ՆՈՐ ԵՔ ՍԿՍՈՒ՞Մ

Եթե պատրաստվում եք սոցիալական ձեռնարկություն հիմնելու, ուղեցույցը կօգնի.

  • հասկանալու սոցիալական խնդիրը, որը ցանկանում եք լուծել,
  • մշակելու սոցիալական խնդրի վրա ազդելու համար անհրաժեշտ ռազմավարություն և նպատակներ (հայտնի է նաև որպես «փոփոխության տեսություն»),
  • նախագծելու և ժամանակի ընթացքում վերանայելու ձեր գործողությունները (արտադրանք, ծառայություններ, շահերի պաշտպանություն և այլն)՝ առավելագույն սոցիալական ազդեցություն ապահովելու համար,
  • մշակելու ազդեցության պլան՝ տվյալներ հավաքելու համար, որպեսզի կարողանաք շարունակաբար կատարելագործվել,
  • ծրագրելու տվյալների հավաքումն ու վերլուծությունը՝ հասկանալու համար, թե արդյոք ձեր ռազմավարությունը գործում է և կարող է հանգեցնել այնպիսի առաջարկությունների, որոնք կօգնեն փոփոխելու, դադարեցնելու կամ ընդլայնելու ձեր գործունեությունը:

ԱՐԴԵՆ ԳՈՐԾՈՒ՞Մ ԵՔ

Եթե արդեն ունեք գործող սոցիալական ձեռնարկություն, ուղեցույցը կօգնի.

  • ստուգելու՝ արդյոք իսկապես հասկանում եք, թե որ սոցիալական խնդիրն եք ուզում լուծել,
  • վերանայելու և անհրաժեշտության դեպքում փոփոխելու այդ խնդրի վրա ազդելու ռազմավարությունն ու նպատակները, եթե կարիք կա,
  • փոխելու կազմակերպությունը՝ ձեր նպատակներին հասնելու և կայունություն ապահովելու համար,
  • բարելավելու և շարունակաբար վերանայելու ձեր գործողությունները՝ առավելագույն սոցիալական ազդեցության հասնելու նպատակով,
  • մշակելու ծառայությունները բարելավելու համար անհրաժեշտ տվյալների հավաքման ծրագիր,
  • ծրագրելու տվյալների հավաքում և վերլուծություն՝ հասկանալու համար՝ արդյոք փոփոխությունները գործում են և կարող են հանգեցնել «տվյալների վրա հիմնված առաջարկությունների՝ փոփոխության, դադարեցման կամ ընդլայնման համար»:

 

Ձեռնարկի հիման վրա ՀԼԱ աջակցությամբ Նազարեթ Սեֆերյանը ստեղծել է տեսա-դասախոսությունների շարք։

 

 

 

 

 

Սույն ձեռնարկը և տեսա-դասախոսությունների շարքը ստեղծվել են Եվրոպական միության աջակցությամբ։ Ձեռնարկի և տեսա-դասախոսությունների բովանդակության համար պատասխանատու է Հանրային Լրագրության ակումբը (ՀԼԱ)։ Բովանդակությունը կարող է չհամընկնել Եվրոպական միության տեսակետների հետ։

 

Հետևե՛ք մեզ՝

Ֆեյսբուքում – https://www.facebook.com/publicjournalismclub

Տելեգրամում – https://t.me/pjcarmenia

Ինստագրամում – https://www.instagram.com/publicjournalismclub/

ՏիկՏոկում – https://www.tiktok.com/@pjcarmenia

Լինքդինում – https://www.linkedin.com/company/pjcarmenia/



Subscribe to our newsletter

Share via
This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
Send this to a friend