Փաստերի ստուգման ցանցի ստեղծում

«Փաստերի ստուգման ցանցի ստեղծում» նախագիծը մեկնարկել է 2019-ի հունիսին Հանրային լրագրության ակումբ ՀԿ-ի կողմից: Նախագիծը 9 ամիս տևողությամբ էր:

Այն նպատակ ուներ աջակցել շահագրգիռ կողմերի ներգրավմամբ փաստերի ստուգման մեխանիզմների մշակմանը և կիրառմանը` խթանելու փաստերի ստուգման մշակույթը, փաստերի, նորությունների, հայտարարությունների ճշգրիտ, անկողմնակալ և հավասարակշռված ներկայացմանը և ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչներին փաստերի ստուգման հմտություններով օժանդակելը, որպեսզի նվազագույնի հասնի ապատեղեկատվության տարածման ռիսկը, հասարակության թյուր ընկալումները և բարելավի հասարակության մեջ կարևորագույն հարցերի վերաբերյալ գիտելիքները:

Նախագծի նպատակներն ու խնդիրներն էին.

  • Հայաստանում լրատվամիջոցներին հնարավորություն տալ ճշգրիտ, անկողմնակալ և հավասարակշռված ներկայացնել փաստերի, նորությունների, հայտարարությունների ներկայացում.
  • ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչներին վերազինել փաստերի ստուգման հմտություններով `ապատեղեկատվության տարածման ռիսկերը, հասարակության թյուր ընկալումները նվազագույնի հասցնելու համար,
  • Բարձրացնել հասարակության լայն շրջանակների գիտելիքների մակարդակը կարևոր հարցերի վերաբերյալ,
  • Ներդնել լրատվամիջոցների, քաղաքացիական հասարակության, պետական ​​և միջազգային հաստատությունների միջև կապի փաստերի ստուգման փորձնական մեխանիզմներ,
  • Ստորագրված սկզբունքների հիման վրա փաստերի ստուգման լրագրողների ոչ ֆորմալ ցանցի ստեղծում:

Ծրագրի ընթացքում իրականացվել են հետևյալ գործողությունները.

  • Իրականացվել է փաստերի ստուգման դասընթաց հայ լրագրողների համար, որը անցկացվել է OCCRP փորձագետների և խմբագիրների կողմից,
  • Իրականացվել է Bellingcat- ի փորձագետի կողմից փաստերի ստուգման դասընթաց հայ լրագրողների համար,
  • Փաստերի ստուգման առցանց ձեռնարկի հրապարակում ԶԼՄ-ների մասնագետների և ընդհանուր հասարակության համար՝  http://factradar.tilda.ws/, որը ներառում է նաև ուսուցողական տեսանյութեր
  • Մշակվել է փաստերի ստուգման ձեռնարկի տպագիր տարբերակը և հրատարակվել, կազմակերպվել է շնորհանդես և անցկացվել է քննարկումների շարք,
  • 10 հոդված է գրվել՝ հիմնված փաստերի ստուգման վրա,
  • Ստեղծվել է լրագրողների ցանց, ովքեր մասնակցել են դասընթացին,
  • Ծրագրի և ցանցի համար մշակվել է հատուկ էջ ՀԼԱ կայքում:

Ծրագիրն ուներ ավելի քան 80 անմիջական մասնակիցներ, ովքեր վերապատրաստվել և ներգրավվել են տարբեր միջոցառումների մեջ:

Նորություններ

  • Հայտարարություն պատգամավորի ու լրագրողի մասնակցությամբ Ազգային ժողովում տեղի ունեցած միջադեպի առնչությամբ

    Երեկ՝ հունվարի 13-ին, Ազգային ժողովում միջադեպ է տեղի ունեցել «Ւմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Հայկ Սարգսյանի և «Yerevan.today» կայքի լրագրող Սյուզի Բադոյանի մասնակցությամբ։ Երբ պատգամավորը հրաժարվել է պատասխանել տվյալ լրատվամիջոցը ներկայացնող թղթակցի հարցերին, վեճ է բռնկվել, հնչել են փոխադարձ մեղադրանքներ, դրսևորվել է անբարեհաճ վերաբերմունք, ինչը հարիր չէ ոչ պատգամավորին, ոչ լրագրողին։ Հայկ Սարգսյանը նաև հրել է

    Հունվարի 15, 2021
  • Հայտարարություն լրատվամիջոցների ներկայացուցիչների և ՊՆ պաշտոնյայի միջև տեղի ունեցած միջադեպի առնչությամբ

    Հունվարի 9-ին Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարանի տարածքում զինծառայողների ծնողների իրականացրած բողոքի ակցիայի ժամանակ Պաշտպանության նախարարության բարձրաստիճան պաշտոնյան, որը հրաժարվել է ներկայանալ, ԶԼՄ-ներին արգելել է նկարահանումներ իրականացնել։ Ապա վեճ է սկսվել նրա ու «24News» լրատվական կայքի օպերատոր Ժորա Հովսեփյանի միջև, երբ վերջինս ասել է, որ միայն խմբագրի համաձայնությամբ կդադարեցնի ուղիղ եթերի հեռարձակումը։ ՊՆ պաշտոնյան փորձել

    Հունվարի 12, 2021
  • ՀՀ Կառավարությունից պահանջում ենք առավելագույն թափանցիկության և հաշվետվողականության ապահովում

    📌Հաշվի առնելով Թուրքիայի աջակցությամբ և վարձկան ահաբեկիչների ներգրավմամբ 2020 թ․ սեպտեմբերի 27-ին Լեռնային Ղարաբաղի դեմ Ադրբեջանի սանձազերծած կործանարար պատերազմական գործողությունների դադարեցման վերաբերյալ՝ 2020 թ. նոյեմբերի 9-ին Ռուսաստանի, Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև հայտարարությունից հետո Հայաստանում, Արցախում (Լեռնային Ղարաբաղում) և Հարավային Կովկասում ստեղծված  իրավիճակը, 📌Մոսկվայում Հայաստանի և Արցախի ապագային, նրա քաղաքացիների համար կենսական նշանակություն ունեցող հարցերի շուրջ ենթադրյալ

    Հունվարի 11, 2021
  • Վեբինար. Մեդիագրագիտության հիմքը կառուցվում է վաղ մանկությունից. Ուսումնասիրում ենք ֆիննական մեդիա կրթության առանձնահատկություններն ու լավագույն փորձը

    Հասարակական միտումները, ինչպիսիք են թվայնացումը և մեդիայի նշանակությունը մեր առօրյա կյանքում, ամբողջ աշխարհում դարձել են  քննարկումների արդիական թեմաներ կրթության համատեքստում:  Ի՞նչ դեր ունի մեդիան երեխաների կյանքում: Ինչպե՞ս կարող ենք առաջնորդել երեխաներին օգտվել մեդիայի առաջարկած հնարավորություններից, բայց և միևնույն ժամանակ աջակցել նրանց հաղթահարել հնարավոր մարտահրավերները:   Հունվարի 22-ին, ժամը՝ 15:00-ին, Հանրային լրագրության ակումբը հրավիրում է Ձեզ

    Հունվարի 7, 2021
  • Աջակցության ծրագիր՝ մեդիա ոլորտի համար

    Ճգնաժամային ամենատարբեր իրավիճակներում, ինչպիսիք են, համավարակն ու պատերազմը, մարդկանց ցավն ու տրավման պատմելու ու վավերագրելու կարևոր աշխատանքը վստահված է լրագրողներին, օպերատորներին, մեդիայում աշխատող այլ մասնագտներին։ Բովանդակություն ստեղծողները լսարանին են հասցնում բազմաթիվ ցավոտ, ազդեցիկ ու ողբերգական պատմություններ։ Հաճախ նրանց հոգեբանական պատրաստվածությունն անտեսվում է` ընկալվելով որպես աշխատանքի մի մաս, որը պետք է կատարվի։ Սակայն նրանք  վերապրում են

    Դեկտեմբերի 30, 2020

Բաժանորդագրվել Մեդիա կենտրոնի հեռարձակումներին և նորություններին

Այլ նախագծեր

Share via
Send this to a friend