Հայտարարություններ

Ադմինիստրատիվ օգնականի թափուր հաստիք (ՀԼԱ/PJC)

Հաստիք՝ Ադմինիստրատիվ օգնական 

Վայր՝ Երևան (Սարյան 12) 

Վերջնաժամկետ՝ հունիսի 12-ը ներառյալ 

Աշխատանքը սկսելու ամսաթիվ՝ անմիջապես

Կազմակերպություն՝ «Հանրային լրագրության ակումբ» ՀԿ (ՀԼԱ) 

Դրույք՝ մեկ դրույք

Հաստիքի նկարագրություն

Հանրային լրագրության ակումբը փնտրում է ակտիվ, փորձառու և պատասխանատու աշխատակցի՝ կազմակերպության Ադմինիստրատիվ օգնականի թափուր հաստիքը զբաղեցնելու համար։ Մենք փնտրում ենք գործընկերոջ, ով սիրում է աշխատանքը հասարակական ոլորտում, կարողանում է կատարել այն սահմանված ժամկետներում։ Ադմինիստրատիվ օգնականն աշխատելու է կազմակերպության Ծրագրերի ղեկավարի հսկողության ներքո, օգնելու է աշխատակիցներին գործավարական, գնումների գործընթացի և նյութատեխնիկական աշխատանքների իրականացման հարցում՝ ապահովելով գրասենյակի բնականոն և արդյունավետ գործունեությունը։ 

Աշխատանքային պարտականություններ 

  • Դիմավորել և ուղղորդել գրասենյակի այցելուներին, ապահովել հյուրընկալ մթնոլորտ, 
  • Պատասխանել զանգերի, վերահասցեավորել դրանք համապատասխան աշխատակցի, 
  • Հետևել կազմակերպության էլ. փոստի հասցեներին՝ ստացված նամակները պատշաճ բաշխելով աշխատակիցներին, 
  • Կազմել հանդիպումների ու ժողովների արձանագրություններ,
  • Կազմել հանդիպումների ու ժողովների օրացուցային պլաններ` կիրառելով առցանց հարթակներ,
  • Տրամադրել ընդհանուր վարչական և տեխնիկական աջակցություն, այդ թվում՝ փաստաթղթերի սքանավորում և պատճենահանում, 
  • Կազմակերպության միջոցառումների շրջանակում իրականացնել լոգիստիկ աշխատանքներ, 
  • Իրականացնել կազմակերպության համար անհրաժեշտ նյութատեխնիկական գնումներ, 
  • Կազմակերպել աշխատակիցների և հյուրերի ճամփորդությունները, կեցավայրերի ամրագրումը, 
  • Կազմել և պահպանել կոնտակտային տվյալների ցանկեր, համակարգել կոնտակտային բազաները,
  • Կազմակերպել գնումների գործընթացը, 
  • Պահպանել և արխիվացնել ծրագրային ու ընդհանուր ֆայլերը,  
  • Հետևել և ապահովել գրասենյակի տարածքի, պարագաների և սարքավորումների պատշաճ վիճակը, 
  • Կատարել գործավարական այլ պարտականություններ։ 

Պահանջվող որակավորումներ

  • Բարձրագույն կամ միջին մասնագիտական կրթություն, 
  • Առնվազն 1 տարվա փորձ համապատասխան հաստիքում,  
  • Հայերեն լեզվի գերազանց տիրապետում, անգլերեն և ռուսեերեն լեզուների վարժ տիրապետումը կդիտվի որպես առավելություն,
  • Կազմակերպչական հմտություններ, կարողություններ, նորը սովորելու ձգտում,
  • Գրավոր և բանավոր հաղորդակցության գերազանց հմտություններ, 
  • Համակարգչային գիտելիքներ, հիմնական կիրառվող ծրագրերի իմացություն, 
  • Թիմում աշխատելու ունակություն, 
  • Ճշտապահության և պատասխանատվության զգացում, 
  • Քաղաքացիական հասարակության և միջազգային կազմակերպությունների հետ աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն։ 

Դիմելու կարգը

Նշված պահանջներին համապատասխանող և հետաքրքրված անձանց խնդրում ենք ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականը (CV) և նկարագրական նամակ փորձառության, հմտությունների ու կարողությունների մասին այս հղմամբ` https://bit.ly/3x0yKIx

Կազմակերպությունը կապ կհաստատի միայն հարցազրույցի համար ընտրված թեկնածուների հետ։ 

#գործկա #AdminAssistant #ՀԼԱ #PJC 



Բաժանորդագրվել կայքի նորություններին

Share via
Send this to a friend