Հայտարարություններ

Ադմինիստրատիվ օգնականի թափուր հաստիք (ՀԼԱ/PJC)

Հաստիք՝ Ադմինիստրատիվ օգնական 

Վայր՝ Երևան (Սարյան 12) 

Վերջնաժամկետ՝ հունիսի 12-ը ներառյալ 

Աշխատանքը սկսելու ամսաթիվ՝ անմիջապես

Կազմակերպություն՝ «Հանրային լրագրության ակումբ» ՀԿ (ՀԼԱ) 

Դրույք՝ մեկ դրույք

Հաստիքի նկարագրություն

Հանրային լրագրության ակումբը փնտրում է ակտիվ, փորձառու և պատասխանատու աշխատակցի՝ կազմակերպության Ադմինիստրատիվ օգնականի թափուր հաստիքը զբաղեցնելու համար։ Մենք փնտրում ենք գործընկերոջ, ով սիրում է աշխատանքը հասարակական ոլորտում, կարողանում է կատարել այն սահմանված ժամկետներում։ Ադմինիստրատիվ օգնականն աշխատելու է կազմակերպության Ծրագրերի ղեկավարի հսկողության ներքո, օգնելու է աշխատակիցներին գործավարական, գնումների գործընթացի և նյութատեխնիկական աշխատանքների իրականացման հարցում՝ ապահովելով գրասենյակի բնականոն և արդյունավետ գործունեությունը։ 

Աշխատանքային պարտականություններ 

  • Դիմավորել և ուղղորդել գրասենյակի այցելուներին, ապահովել հյուրընկալ մթնոլորտ, 
  • Պատասխանել զանգերի, վերահասցեավորել դրանք համապատասխան աշխատակցի, 
  • Հետևել կազմակերպության էլ. փոստի հասցեներին՝ ստացված նամակները պատշաճ բաշխելով աշխատակիցներին, 
  • Կազմել հանդիպումների ու ժողովների արձանագրություններ,
  • Կազմել հանդիպումների ու ժողովների օրացուցային պլաններ` կիրառելով առցանց հարթակներ,
  • Տրամադրել ընդհանուր վարչական և տեխնիկական աջակցություն, այդ թվում՝ փաստաթղթերի սքանավորում և պատճենահանում, 
  • Կազմակերպության միջոցառումների շրջանակում իրականացնել լոգիստիկ աշխատանքներ, 
  • Իրականացնել կազմակերպության համար անհրաժեշտ նյութատեխնիկական գնումներ, 
  • Կազմակերպել աշխատակիցների և հյուրերի ճամփորդությունները, կեցավայրերի ամրագրումը, 
  • Կազմել և պահպանել կոնտակտային տվյալների ցանկեր, համակարգել կոնտակտային բազաները,
  • Կազմակերպել գնումների գործընթացը, 
  • Պահպանել և արխիվացնել ծրագրային ու ընդհանուր ֆայլերը,  
  • Հետևել և ապահովել գրասենյակի տարածքի, պարագաների և սարքավորումների պատշաճ վիճակը, 
  • Կատարել գործավարական այլ պարտականություններ։ 

Պահանջվող որակավորումներ

  • Բարձրագույն կամ միջին մասնագիտական կրթություն, 
  • Առնվազն 1 տարվա փորձ համապատասխան հաստիքում,  
  • Հայերեն լեզվի գերազանց տիրապետում, անգլերեն և ռուսեերեն լեզուների վարժ տիրապետումը կդիտվի որպես առավելություն,
  • Կազմակերպչական հմտություններ, կարողություններ, նորը սովորելու ձգտում,
  • Գրավոր և բանավոր հաղորդակցության գերազանց հմտություններ, 
  • Համակարգչային գիտելիքներ, հիմնական կիրառվող ծրագրերի իմացություն, 
  • Թիմում աշխատելու ունակություն, 
  • Ճշտապահության և պատասխանատվության զգացում, 
  • Քաղաքացիական հասարակության և միջազգային կազմակերպությունների հետ աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն։ 

Դիմելու կարգը

Նշված պահանջներին համապատասխանող և հետաքրքրված անձանց խնդրում ենք ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականը (CV) և նկարագրական նամակ փորձառության, հմտությունների ու կարողությունների մասին այս հղմամբ` https://bit.ly/3x0yKIx

Կազմակերպությունը կապ կհաստատի միայն հարցազրույցի համար ընտրված թեկնածուների հետ։ 

#գործկա #AdminAssistant #ՀԼԱ #PJC 



Subscribe to our newsletter

Share via
This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
Send this to a friend